FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi e-tron quattro concept - Perspektywa seryjnej produkcji PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: AgaeM   
e-tronProducenci aut elektrycznych oraz ich kooperanci walczą o zapewnienie takim pojazdom zasięgu, który mógłby nas satysfakcjonować. Ideałem byłaby możliwość pokonania na jednorazowym naładowaniu dystansu rzędu 800 km, ale wydaje się, że póki co osiągnięcie 500 km też by nas zadowoliło.

I oto podczas wystawy IAA we Frankfurcie nadeszła dobra wiadomość. Taki właśnie zasięg zapowiada Audi w seryjnym modelu, który ma być produkowany od 2018 roku. Jako zapowiedź przedstawiono koncepcyjnego SUV-a e-tron quattro, przekonując, że elektryczna jazda Audi ma być przyjemnością, a nie kompromisem. Tajemnica sukcesu tkwi nie tylko w wydajności akumulatora (litowo-jonowy, płaski pod podłogą), lecz w aerodynamice (Cx-0,25) i małej masie pojazdu. Tak niski współczynnik uzyskano gładząc nadwozie i stosując ruchome elementy z przodu, po bokach oraz z tyłu, a dodatkowo płaską od spodu płytę podłogową.

Według opracowanej przez Audi zasady „Aerosthetics“, e-tron quattro umiejętnie łączy techniczne środki zmniejszające opór powietrza, z kreatywnymi rozwiązaniami stylizacyjnymi. Pod względem wielkości, plasuje się między modelami Q5 i Q7, wnętrze mieści wygodnie 4 osoby. Audi e-tron quattro napędzają trzy silniki elektryczne: jeden umieszczony na osi przedniej i dwa na tylnej – co uzasadnia nazwę quattro. Nas najbardziej cieszyły podpisy pod rysunkami projektu. Jeśli ktoś nie może odczytać, to podpowiemy, że ich autorem jest Kamil Łabanowicz, który wygrywał konkursy rysunkowe organizowane przez nas w ramach DesignForum.


e-tron Galeria zdjęć
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych