FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
SQ5 TDI plus - Trzysta czterdzieści koni w dieslu PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
SQ5 Kto nie wierzy w dynamikę diesli z pewnością złapie się za głowę. Otóż Audi w modelu SQ5 TDI plus zwiększyło moc silnika o 27 KM. Nie byłoby sensacji gdyby chodziło o zwyżkę ze 100 do 127 KM albo nawet z 200 do 227 KM, ale w tym przypadku wzrosła ona z niewiarygodnie wysokiego poziomu 313 do aż 340 KM.

Właściwie czy można się dziwić, skoro rok temu w Passacie pojawił się 2-litrowy turbodiesel o mocy 240 KM? Doskonała konstrukcja, wysokiej jakości materiały i superprecyzyjna obróbka sprawiają, że technika jeszcze nie raz nas zadziwi. W 3-litrowej „widlastej szóstce” Audi, moment obrotowy wzrósł do 700 Nm. Takie parametry umożliwiają przyspieszanie w 5,1 s do 100 km/h i osiąganie prędkości elektronicznie ograniczonej do 250 km/h i co w tym wszystkim najbardziej zadziwiające – a nawet podejrzane – średnie zużycie paliwa na poziomie 6,6 l/100 km. Układ jezdno-napędowy (quattro) wzbogacono o samohamowny mechanizm różnicowy tylnej osi i o 21-calowe koła (255/40). Do tego wzbogacono wyposażenie seryjne tego SUV-a.
WS


SQ5 Galeria zdjęć









 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych