FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi Prologue Allroad - Uterenowiona wizja PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
AudiDysponując modelem kombi, niewielkim nakładem sił i środków można uzyskać atrakcyjny offroader. I tak właśnie postąpiło Audi wykorzystując koncepcyjnego Avanta do stworzenia wizji prologue allroad. Minimalnie przemodelowano osłonę zderzaka przedniego – co widać po wykończeniu bocznych wlotów, na dachu dodano relingi.


Jak przystało na uterenowione kombi otrzymało ono podwyższone zawieszenie (+7,7 cm) i masywniejsze koła 20”. Pod maską petarda mocy; wydajna hybryda typu plug-in składająca się z silnik 4.0 TFSI - V8 z doładowaniem biturbo oraz silnika elektrycznego zintegrowanego z 8-stopniową, automatyczną skrzynią tiptronic. Razem 734 KM i 900 Nm. Nie trzeba w zasadzie dodawać, że napęd płynie na cztery koła. Sprint do setki trwa zaledwie 3,5 s, średnie zużycie paliwa: 2,4 litra/100 km. Umieszczony z tyłu pojazdu akumulator litowo-jonowy o wydajności 14,1 kWh, pozwala pokonać odległość 54 kilometrów wyłącznie w trybie napędu elektrycznego. Dzięki systemowi AWC (Audi wireless charging), stworzonemu przez koncern z Ingolstadt na potrzeby tej serii modelowej, akumulator Audi prologue allroad można naładować również indukcyjnie.


Audi Galeria zdjęć








 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych