Start
Volkswagen Scirocco - Odświeżony i podgrzany PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
Scirocco Trzecia generacja VW Scirocco o wewnątrzzakładowym kodzie „Typ 13” nie może mówić o braku szczęścia. Co prawda rekordów sprzedaży nie biła, ale ciągle znajdowała kolejnych zwolenników i tendencja ta powinna zwyżkować, bo produkowane od 2008 roku auto doczekało się sporej modyfikacji. Niby sylwetka jest ta sama, ale zmieniono cały przód nadwozia i odświeżono tył. Pojawiły się nowe reflektory H7 i bi-ksenonowe, diodowe światła tylne i uchylny znaczek VW będący otwieraczem bagażnika.

Auto wyróżnia się nowymi kolorami lakieru i alufelgami 17, 18 lub 19 cali. Świeżością zapachniało również wnętrze, w którym pojawiły się nie tylko nowe materiały i aplikacje dekoracyjne, ale również sportowe siedzenia, nowoczesny system nagłaśniający Dynaudio Excite oraz dodatkowe wskaźniki (ciśnienie doładowania, stoper, temperatura oleju), będące ukłonem w stronę pierwszego Scirocco. Nowa gama silnikowa składa się z oszczędniejszych (nawet o 19%) jednostek, dla których norma Euro 6 stała się standardem. Jak przystało na dzisiejsze czasy, w ofercie nie mogło zabraknąć dynamicznych turbodiesli 2.0-150 i 184 KM.

W zakresie benzyniaków gama zaczyna się od silnika 1.4-122 KM, poprzez 2.0 o mocy 180 i 220 KM, a zamyka ją najmocniejsza, 280-konna jednostka napędzająca ognistą wersję R. Z taką mocą i dwusprzęgłową przekładnią DSG auto przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Scirocco R wyróżniają elementy nawiązujące do sportów motorowych, nowe 18 lub 19-calowe alufelgi, trzy duże, czarne wloty powietrza z przodu, poszerzone progi w stylu „R”, chromowane końcówki układu wydechowego oraz duży spojler dachowy. We wnętrzu pojawiła się tapicerka zwana Race i dekoracyjne aplikacje Carbon Race oraz połyskliwe Piano Black, multifunkcyjna kierownica sportowa a także pedały ze stali nierdzewnej.


Scirocco Galeria zdjęć








 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »