FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi TT Sportback - Samochodowa Nefretete? PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
audiBiorąc pod uwagę fakt, iż nowe Audi TT otrzymało wyróżnienie za design, to jeszcze ładniejszy od tego modelu pojazd koncepcyjny TT Sportback będzie chyba traktowany jak symbolklasycznego piękna NefreTeTe. Nawet jeśli powiemy, że ocena wyglądu jest kwestią gustu, to jak w tej sytuacji nie wierzyć w różnego rodzaju zbieżności?

Przyzwyczailiśmy się już do tego, że Audi o tym specyficznym symbolu jest kompaktowym coupe 2+2, względnie 2-miejscowym roadsterem. Tymczasem sezon 2014 zaowocował pokazaną w Pekinie lekko uterenowioną wersją TT offroad, a w Paryżu fastbackiem TT Sportback. Inne ukształtowanie tyłu niż w tetetce i czworo drzwi jest rzeczą oczywistą, natomiast pokaźnie zmieniony został też przód nadwozia i …właśnie on może wydawać się ładniejszy niż w aucie seryjnym. Aluminiowa karoseria została wyposażona w światła laserowe.

W eleganckim wnętrzu modelu studyjnego, na pierwszy plan wysuwa się Audivirtual cockpit, którego 12,3-calowy monitor zastąpił tradycyjne wskaźniki i monitor MMI. Wyświetlane na nim grafiki mają doskonałą jakość, a kierowca może wybrać między kilkoma trybami widoku. Regulator obrotowy terminalu MMI ma powierzchnię reagującą na dotyk, która służy do wprowadzania znaków i podawania komend przy pomocy gestów - podobnie jak to się dzieje w smartfonach. Elementy obsługi klimatyzacji umieszczono w nawiewach.

AudiTT Sportback napędzany jest 400-konnym mocno zmodyfikowanym silnikiem EA 888. Współpracuje on z 7-stopniową automatyczną przekładnią S tronic i systemem quattro. 4,5-metrowej długości auto przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekundy i średnio zużywa ok 7 l/100 km.


audi Galeria zdjęć







 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych