FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi S1/S1 Sportback - Kompakt z pazurem PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
S1W każdej klasie trwa wyścig o jak najlepsze osiągi samochodu. Nawet w segmencie, w którym zwykle na pierwszy plan wysuwano niskie zużycie paliwa. Dobrym przykładem jest usportowiona odmiana Audi A1 czyli 3-drzwiowy model S1 względnie 5-drzwiowy S1 Sportback.

Choć mowa o najmniejszym z wozów tej marki, oczekujemy potężnej dawki mocy i odpowiednich do niej przyspieszeń. I raczej nikt nie będzie rozczarowany, bowiem pod jego krótką maskę trafił nowy silnik 2.0 TFSI o mocy 231 KM i momencie obrotowym 370 Nm. Umożliwia on sprint w 5,8 s do setki a jednocześnie legitymuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 7 l/100 km. By podczas przyspieszania nie dochodziło do zerwania przyczepności zastosowano napęd na 4 koła, co w autach tej wielkości nie jest powszechnym zjawiskiem. Do wysokich osiągów dostosowano układ jezdny co widać choćby po kołach. Standardowo otrzymujemy ogumienie 215/40-17, natomiast w opcji są też koła 18-calowe z oponami 225/35. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select sprawia, że jazda jest doskonalsza, bowiem za jego pośrednictwem możemy wpływać na charakterystykę silnika, seryjnie montowanych adaptacyjnych amortyzatorów oraz na pracę automatycznej klimatyzacji.


S1 Galeria zdjęć


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych