FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi TT offroad - Wielozadaniowa TeTetka PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: AgaeM   
TToffroad Na salon samochodowy w Pekinie Audi przygotowało showcar TT offroad concept wielkością porównywalny z modelem Q3. Jeśli trzymać się nomenklatury, to showcar oznacza rychłe pojawienie się takiego wozu na rynku. Być może zajdą jeszcze jakieś drobne zmiany, ale generalnie auto jest gotowe. Może otrzyma mniej „wystawowe” koła (obecnie 255/40-21), choć przecież chodzi o pojazd uterenowiony więc nie muszą one być znacząco mniejsze (o ile w ogóle), wszak obecne układy jezdne są tak precyzyjne, że konstruktorzy mogą sobie pozwolić na ciasne spasowanie kół i wycięć w błotnikach. Napędza je mocny i wydajny zespół zwany e-tron quattro z systemem bezprzewodowego doładowywania akumulatorów.

Z przodu pod maską znalazł się poprzecznie wstawiony 292-konny silnik 2.0 TFSI z podwojonym tryskiem benzyny (pośredni i bezpośredni). Współpracuje on w silnikiem elektrycznym o mocy 40 kW wbudowanym w 6-biegową przekładnię e-S tronic. Do tego przy osi kół tylnych umieszczono drugi silnik elektryczny o mocy 85 kW. Razem dają one moc 408 KM i moment obrotowy 650 Nm, a przy tym auto legitymuje się średnim zużyciem paliwa 1,9 l/100 km. Jeśli do tego dodamy sprint w 5,2 s do setki i prędkość maksymalną elektronicznie ograniczoną do 250 km/h, to wydaje się to nieprawdopodobne. Można nawet powiedzieć, że nadwozie nie zapowiada tak wysokich osiągów. Ponad 50 km możemy pokonać nie używając silnika spalinowego, a całkowity zasięg (po zatankowaniu i doładowaniu) wynosi ok 880 km.

Dla kogo może być taka uterenowiona Tetetka? Z pewnością dla fanów Audi TT którzy przede wszystkim potrzebują auta 4-drzwiowego, względnie dla tych którym do domu lub do pracy nie rozwinięto asfaltu.
WS


TToffroad Galeria zdjęć
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych