FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi TT quattro sport - Ostra ''tetetka'' PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
ttW Genewie Audi zaprezentowało nową generację kultowego modelu TT. Jeszcze ostrzejszą koncepcyjną wersję „tetetki” przedstawiło podczas wieczoru Volkswagen Group Night poprzedzającego dzień prasowy.

Być może 420 KM w modelu TT quattro sport, nie robiłoby takiego wrażenia, gdyby nie fakt, że tak duża moc jest generowana w zaledwie 2-litrowym silniku R4-TFSI. Oczywiście nie jest to wynik z kosmosu, wszak Polo WRC z pojemności 1.6 litra wyciska ponad 300 KM, nie wspominając już o silnikach Formuły 1 (1.6 - ponad 600 KM). Niemniej 210 KM z jednego litra w aucie codziennego użytku wzbudza respekt. Na razie dotyczy to wersji koncepcyjnej, ale od niej droga na taśmę produkcyjną bywa krótka – zwłaszcza w tym niemieckim koncernie.

Nawiasem mówiąc bazę stanowi zmodyfikowana jednostka seryjna EA888 trzeciej generacji. Napęd poprzez 2-sprzęgłową automatyczną skrzynię biegów S tronic i system quattro płynie na 4 koła. Trochę dodatkowej pracy włożono również w układ jezdny (koła 20 cali z centralnym mocowaniem i oponami typu pół-slick) i w nadwozie wykonane w technologii ASF. Tak spreparowane, ważące 1344 kg Audi TT quattro sport przyspiesza do 100 km/h w 3,7 sekundy. Zaostrzono również charakter wnętrza. Na kierownicy, obok czerwonego przycisku Start-Stop, znalazły się włączniki Audi virtual cockpit. Po aktywacji tego systemu ukazuje się cyfrowa tablica rozdzielcza.
WS


tt Galeria zdjęć








 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych