Start
Volkswagen CC R Line - 4-drzwiowe coupe PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
ccPreferujesz samochody wyższe czy niższe? Te pierwsze zapewniają wygodniejsze wsiadanie i wysiadanie, mają też bardziej przestronne wnętrze. Za to te drugie odznaczają się bardziej sportową sylwetką i poprzez bardziej opływowe nadwozie łatwiej tną powietrze wykazując się niższym zużyciem paliwa podczas jazdy z dużą prędkością.
Wybór między takimi dwoma rodzajami auta mają entuzjaści Volkswagena Passata, bowiem od kilku lat oprócz wersji podstawowej oferowany jest spokrewniony z nim model CC w gruncie rzeczy będący 4-drzwiowym coupe. Jeśli kogoś nie przekonuje sportowa sylwetka, niech spojrzy na konstrukcję drzwi. Analogicznie jak w wozach coupe pozbawione są one ramek okiennych. Reszta jest kwestią gustu. Niby model CC nie ma jakichś powalających motywów designerskich, a jednak jego sportowa sylwetka przyciąga spojrzenia, bo wyróżnia się spośród limuzyn tej wielkości.

Sportowy charakter potęgowały właściwości samochodu – w tym wyjątkowo dynamiczny (0-100 km/h w 8,4 s, Vmax – 220 km/h) i oszczędny (5,2 l/100 km) 180-konny turbodiesel 2.0 TDI współpracujący z doskonałą przekładnią DSG. Dobrze dobrana charakterystyka wszystkich zespołów sprawiała, że a auta nie chciało się wychodzić. Jedyne zastrzeżenie podczas jazdy z większą prędkością wzbudzał większy niż w Passacie szum powietrza w okolicy uszczelek bocznych szyb oraz głośne opony. Wnętrze nie szokuje swoim designem, ale jest bardzo poprawne. Obniżona linia dachu sprawia, że czasami osoby wsiadające do auta – zwłaszcza na tylne siedzenia - ocierają głową o uszczelkę drzwi. Nie jest to niebezpieczne, ale ciągnie za włosy – no chyba że jesteśmy mocno wyczesani.
WS


cc Galeria zdjęć





 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »