FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi RS5 Cabriolet - Lato w pełni PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
rs5 cabrioWychodząc z założenia że kabriolet jest autem spacerowym, w tym rodzinnym cabrio spokojnie wystarczyłby silnik o mocy 200 KM. Jednak zacięta rywalizacja głównie między niemieckimi koncernami doprowadziła do powstania ekstremalnie szybkich odkrytych pojazdów 4-miejscowych. Jednym z nich jest Audi RS5 napędzane aż 450-konnym, wysokoobrotowym wolnossącym silnikiem 4.2 FSI V8.
Taka moc zapewnia wyjątkowe przeżycia związane z przyspieszaniem godnym superauta. 4,9 sekundy do setki robi wrażenie, tym bardziej gdy sprintujemy pod gołym niebem słysząc efekty wydobywające się z układu wydechowego. Kto chce wykorzystać do maksimum możliwości podczas ruszania ma do dyspozycji system Launch Control optymalizujący proces startowy. Napęd poprzez przekładnię S Tronic i system quattro płynie na 4 koła. RS5 osiąga prędkość 250 km/h, a na życzenie klienta może ona zostać podwyższona do 280 km/h. Wydawać by się mogło, że tak ostre auto musi spalać benzynę kubłami, tymczasem średnio pobiera ono 10,9 l/100 km. Jeśli chodzi o wygląd, odznacza się dość spokojną sylwetką z lekką “falą” po bokach, dobrymi proporcjami które uzyskano między innymi dzięki wysunięciu przednich kół maksymalnie do przodu. Swoje robią 20-calowe felgi z wielkimi otworami przez które widać równie wielkie tarcze hamulcowe. Opony mają optymistyczny jak na nasze drogi profil 30% (275/30-20).

Automatycznie składany dach wykonany jest z tkaniny i specjalnej warstwy piankowej. W czasie zaledwie 16 sekund znika on pod pokrywą pojemnika wkomponowanego w sylwetkę nadwozia i co istotne można się go pozbyć nie zatrzymując samochodu, ale prędkość jazdy nie może przekraczać 50 km/h. Uwagę zwraca wykończenie dachu od środka. Na pierwszy rzut oka podsufitka nie zdradza miękkiej jego konstrukcji. Fotele są bardzo wygodne i elektrycznie regulowane w wielu miejscach. Brakuje jedynie automatycznego pochylania oparcia. Deska rozdzielcza – za wyjątkiem opisu klawiszy na konsoli środkowej – jest czytelna. Jak zwykle w Audi nie zabrakło pokrętła którym z miejsca kierowcy i pasażera, nie odchylając się od fotela, możemy regulować głośność sprzętu audio.

WS

rs5 cabrio Zapraszamy doi galerii zdjęć
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych