FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Jak zwykle od 17 lat, t
uż przed Świętami Bożego Narodzenia, pojawił się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Sporo miejsca poświęciliśmy także motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. 
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Raport z jazdy: Audi A3 Sportback 1.8 TFSI PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
AudiAudi połączyło 5-drzwiowego hatchbacka i sportowe kombi. W efekcie stworzyło model A3 Sportback, który w testowanym wydaniu 1.8 TFSI okazuje się bardzo atrakcyjnym samochodem. Ta cecha zaczyna się od powierzchowności jaką tworzy ładny czerwony lakier i poprzez wnętrze przenika w głąb konstrukcji.
Kokpit wydaje się perfekcyjny. Wszystko działa logicznie i superprecyzyjnie. Pewnym zaskoczeniem może być rezygnacja z typowej środkowej konsoli, ale nie ma co żałować, bo niczego w aucie nie brakuje. Całą masę przycisków zastąpił dżojstik systemu MMI. Choć wymaga przyzwyczajenia, po opanowaniu zapewnia prostą intuicyjną obsługę. Pomijając wiele rzeczy które mogą imponować, uwagę zwraca pokrętło głośności sprzętu audio umieszczone z prawej strony dźwigni biegów – a więc poręcznym miejscu dla pasażera. Nie zmieniając pozycji może regulować głośność. Nawiasem mówiąc sprzęt Bang&Olufsen pierwsza klasa; zastanawiałem się czy nie wydmucha szyby dachowej. Zakres regulacji kierownicy i fotela na tyle duży, że bez problemu mieści się kierowca o wzroście 185 cm i nie siedzi z podkurczonymi nogami. Nieco gorzej gdy przesiądzie się do tyłu. Ale w końcu to nie minivan, lecz samochód sportowy, idealny dla małżeństwa z dwójką dzieci.

Osiągi nie pozostawiają wątpliwości co do sportowego charakteru auta. 170 KM pochodzi z silnika 1.8 TFSI, który współpracuje z 2-sprzęgłową przekładnią S-Tronic o 7 biegach. Przełożenia możemy zmieniać dźwigienkami przy kole kierownicy, dźwignią biegów, lub zdać się na automat. Gdy płynnie wyhamujemy, przekładnia ciągnie tak jak typowy automat i zmusza auto do pełzania, a gdy dociśniemy pedał hamulca do oporu, stoi i posłusznie czeka na wciśnięcie pedału gazu. Przekładnia Audi S-Tronic działa doskonale, co ułatwia zarówno jazdę jak i optymalne wykorzystanie spalanej benzyny. Auto przyspiesza do 100 km/h w 7,3 s, osiąga prędkość 232 km/h i spala 6-8 l/100 km.
WS


Audi Zapraszamy do galerii zdjęć






 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych