FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Jak zwykle od 17 lat, t
uż przed Świętami Bożego Narodzenia, pojawił się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Sporo miejsca poświęciliśmy także motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. 
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi RS 7 Sportback - Sportowe inklinacje PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Wojciech Sierpowski   
audiCzego nie robi się dla klienta. Życzy sobie praktycznej rakiety? Proszę bardzo – Audi ma dla niego model RS7 Sportback. 300 KM za mało? 400 też, na 500 kręci nosem? No to ma pod maską 560 KM. Do niedawna moc spotykana w wozach wyczynowych. Dziś technika pozwala na ekstrawagancję i to w bezpiecznym oraz ekologicznym wydaniu.
Żeby nie było niejasności, tak wysoka moc nie pochodzi z 7-litrowego amerykańskiego silnika, ani też z włoskiej jednostki 12-cylindrowej, lecz z zaledwie 4-litrowego motoru V8 Biturbo 4.0 TFSI. Moment obrotowy 700 Nm poprzez automatyczną ośmiostopniową przekładnię tiptronic płynie na wszystkie koła. W przeciwnym razie para kół napędowych gubiłaby bieżnik w mgnieniu oka. Sprint do setki trwa jedynie 3,9 s a prędkość maksymalna bez ogranicznika (Dynamic plus) wynosi 305 km/h. Ku zaskoczeniu nie jest to wóz kubłami pijący benzynę. Średnio pobiera z baku 9,8 l/100 km. Nie dzieje się tak za sprawą przypadku, lecz systemu COD samoczynnie dezaktywującego połowę cylindrów. Na tym nie koniec; Audi RS7 Sportback dysponuje sportowym zawieszeniem i jak przystało na auto rodzinne – czterema drzwiami oraz pokaźnym bagażnikiem (535-1390 litrów). Z zewnątrz wyróżnia się między innymi 20-calowymi kołami i ... wydechem, który za sprawą magicznego przycisku i ruchomych przepustnic zmienia swoją charakterystykę z łagodnej na rasową.
WS


audi Zapraszamy do galerii zdjęć






 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych