FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi Q5 - Odświeżenie linii PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Michal Sierpowski   

Audi Q5Nie sposób powiedzieć, by model Q5 był podstarzały, nie mniej Audi odświeżyło już całą rodzinę swoich średnich SUV-ów. Zmiany zewnętrzne są niewielkie, ale dość istotne - zwłaszcza gdy mowa o oświetleniu pojazdu. Paleta kolorów obejmuje 15 barw, w tym cztery nowe. Na życzenie stosowany jest pakiet S line Exterieur i pakiet optyczny Offroad.

Gama silników składa się z trzech turbodiesli TDI (2.0-143 i 177 KM, V6-3.0-245 KM), oraz dwóch benzyniaków TFSI (2.0-225 KM, V6-3.0-272 KM). Wszystkie łączą bezpośredni wtrysk z doładowaniem i posiadają system start-stop. Chociaż wzrosły ich osiągi, zużycie paliwa spadło o 15%.

Pierwsza z wymienionych jednostek napędza wyłącznie przednie koła, w pozostałych wersjach napęd płynie na 4 koła. W normalnym trybie jazdy, centralny mechanizm różnicowy układu Quattro przekazuje moc na poszczególne osie w stosunku 60:40. W razie potrzeby proporcje te ulegają zmianie. Na nowo dobrano charakterystykę zawieszenia i wprowadzono system drive select umożliwiający wybór dynamiki jazdy.

 

Elektromechaniczny hamulec parkowania można opcjonalnie uzupełnić o systemy asystenta ruszania oraz zjazdu. Koła w zależności od wersji i życzenia nabywcy mają rozmiar od 17 do 20 cali. Prześwit wynosi 20 cm. Wśród luksusowych nowości na uwagę zasługują komfortowy klucz, trójstrefowa automatyczna klimatyzacja i klimatyzowane fotele z funkcją wentylacji.

Szczególną pozycję w gamie zajmuje model Q5 hybrid quattro, z 211-konnym silnikiem 2.0 TFSI oraz elektrycznym o mocy 54 KM. Łącznie układ może dać moc 245 KM, i pozwala pokonać 3 km wyłącznie na prądzie.

Audi Q5 2

 

 

 

Zapraszamy do galerii zdjęć

Zmieniony ( 14.05.2012. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych