FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi RS 4 Avant - Ogniste kombi PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Michal Sierpowski   

Audi RS 4 AvantNowoczesny klasyk Audi powraca - RS 4 Avant trzeciej generacji łączy w sobie wysokie osiągi z dużą funkcjonalnością. Pod maską czyha montowany ręcznie w fabryce w Györ na Węgrzech silnik V8-4.2 FSI z pokrywami głowic polakierowanymi na czerwono. Generuje on moc 450 KM, którą 7-biegowa skrzynia S tronic oraz standardowo stosowany stały napęd quattro, bezpiecznie przenoszą na drogę. Kombiak Audi rozpędza się do setki w 4,7 s i osiąga prędkość 250 km/h. Kto zrezygnuje z elektronicznego ogranicznika może liczyć nawet na 280 km/h. Średnie zużycie paliwa nie przekracza 11 l/100 km. Funkcja Launch Control zarządzająca sprzęgłem umożliwia dynamiczne ruszenie przy optymalnych obrotach oraz minimalnym uślizgu opon. Sercem napędu quattro jest centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym.

Ten zwarty oraz lekki element przeniesienia napędu szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmienia rozkład sił napędowych między osiami. Do 70% momentu obrotowego może zostać przekierowanych na przód, natomiast max. do 85%, na tył pojazdu. Standardowe ustawienie to 40:60. Samoblokujący mechanizm różnicowy współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozdziela moc na wszystkie cztery koła.

 

Jeśli podczas dynamicznej jazdy w zakręcie, nacisk na wewnętrzne koło zmniejszy się, zostanie ono nieznacznie spowolnione jeszcze przed wystąpieniem niechcianego poślizgu. Jako opcję Audi oferuje sportowy mechanizm różnicowy, który odpowiednio rozkłada siłę napędową między tylne koła. Zawieszenie usztywniono (charakterystyka regulowana) i obniżono. Koła mają rozmiar 265/35-19, bądź opcjonalnie 265/30-20. Przez felgi widoczne są wielkie, intensywnie wentylowane tarcze hamulcowe. Na życzenie z przodu montowane są tarcze ceramiczne (380 mm) wzmacniane włóknem węglowym, które współpracują z 6-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi w kolorze szarego antracytu. Do wyposażenia standardowego należy system Audi drive selekt, umożliwiający wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, skrzyni biegów, przepustnicy oraz ..... brzmieniem układu wydechowego. Wnętrze modelu RS 4 Avant jest utrzymane w całkowitej czerni, z wyjątkiem podsufitki, która na życzenie dostarczana jest w kolorze srebrnym.

 

Audi RS 4 Avant 2

 

Zapraszamy do galerii zdjęć

Zmieniony ( 22.02.2012. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych