FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi A6 allroad quattro - Na każdą drogę PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: AgaeM   
A6Audi mające całą gamę SUV-ów wprowadziło kolejne auto na złe drogi - nowy model uterenowionego kombi A6 allroad quattro. W jego przypadku nie można powiedzieć, że podąża za modą, bo to właśnie Audi ją dyktowało poprzednikami z 2000 i 2006 roku. Twórcy nowego modelu walczyli o poprawę ogólnej sprawności pojazdu.
Efekt ich zmagań to zwiększone osiągi przy jednoczesnym obniżeniu średniego zużycia paliwa aż do 20%. To dużo, albo nawet bardzo dużo, zwłaszcza gdy mowa o aucie większym i lepiej wyposażonym. Kluczem do sukcesu okazała się redukcja masy własnej o 70 kg w porównaniu z poprzednikiem. Z koeli kluczem do sukcesu podczas jazdy w trudnych warunkach drogowych i atmosferycznych jest prześwit zwiększony o 6 cm, dobrze zabezpieczone mechanizmy i oczywiście perfekcyjnie działający napęd na 4 koła.

Co prawda olbrzymi rozstaw osi nie sprzyja w terenie, ale za to obniża wahania nadwozia i zapewnia obszerne wnętrze. Każdy z pasażerów siedzi wygodnie, z tyłu pozostaje jeszcze miejsce na bagaż (565 litrów pod półką i 1680 litrów po rozłożeniu tylnej ławy). Pod wieloma względami allroad quattro odpowiada A6 Avant. Do napędu wybrano cztery silniki V6-3.0 - benzynowy TFSI o mocy 310 KM i trzy turbodiesle TDI – 204/245/313 KM. Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne zasługuje na najwyższe noty. Podczas dużej prędkości jazdy automatycznie obniża zawieszenie, a w terenie możemy je zwiększyć o dodatkowych 3,5 cm.

A6 Zapraszamy do galerii zdjęć

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych