FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia od połowy maja,
w Empikach, mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia - jak zwykle od 17 lat - pojawi się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Mało tego, sporo miejsca poświęcamy motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. Podobno świetny prezent pod choinkę lub na Nowy Rok.
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi A8 hybrid - Oszczędzanie w luksusie PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Michal Sierpowski   

Audi A8 hybridCo prawda mówi się, że osoby kupujące auta tej klasy stać na to by nie troszczyć się o zużycie paliwa, to jednak producent z kilku powodów czuje się zobowiązany do ochrony środowiska. Jedną z metod jest wprowadzanie coraz to oszczędniejszych silników i coraz bardziej „czystych” silników, bądź nawet całych układów napędowych. A za takie uważane są hybrydy. Właśnie takie rozwiązanie pojawiło się we flagowej limuzynie, jaką w przypadku Audi jest model A8. Jego układ napędowy składa się z „małego” silnika benzynowego (R4-2.0 TFSI o mocy 211 KM), 54-konnego silnika elektrycznego i akumulatora litowo-jonowego. 

 

 

 

 

Łączna moc takiego zestawu to 245 KM, zaś średnie zużycie paliwa poniżej 6,4 l/100 km – czyli na poziomie malucha. Litowo-jonowy akumulator ważący 36,7 kg umieszczony jest w zabezpieczonej przed uderzeniami strefie w bagażniku. Dostarcza on 1,3 kWh energii nominalnej i ma moc do 40 kW. Limuzyna poruszając się wyłącznie przy pomocy napędu elektrycznego może rozpędzić się do 100 km/h, a przy stałej prędkości 60 km/h pokonuje bez emisji substancji szkodliwych odległość około trzech kilometrów. Audi A8 hybrid przyspiesza od zera do 100 km/h w 7,7 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 235 km/h.

 

Audi A8 hybrid 2

 

Zapraszamy do galerii zdjęć

Zmieniony ( 04.09.2011. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych