FB
 


ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AutoRok Design

AutoRok DESIGN

 

Już wkrótce w Empikach dostępne będzie kolejne specjalne wydanie AutoRok - poświęcone szeroko pojętej stylizacji samochodów. Na 516 stronach znajdziecie wiele tendencji w designie różnych kontynentów, a także w rozwoju designu poszczególnych marek samochodowych. Nie brakuje wywiadów ze stylistami, relacji z ośrodków designu, a także pięknych ilustracji.

Zachęcamy również do zamówienia szczególnego wydania Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.

Obydwa wydania zamówić można również mailowo  Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Jak zwykle od 17 lat, t
uż przed Świętami Bożego Narodzenia, pojawił się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Sporo miejsca poświęciliśmy także motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. 
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi A6 - Nowa "szóstka" PDF Drukuj Email
Oceny: / 1
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Michal Sierpowski   

Audi A6Audi A6

Nowa „szóstka“

Rok 2010 chyba przejdzie do historii w firmie Audi, bowiem producent z Ingolstadt zaprezentował rekordową ilość nowych modeli. Kiedy na początku grudnia wydawało się, że myśli już o prezentach pod choinką (statystyka sprzedaży), przedstawił nowy model A6, który tak na dobre zaistnieje na rynku w 2011 roku. 

 

 

 

Mierząca blisko 5 m długości limuzyna klasy biznes dosłownie naszpikowana jest najnowocześniejszymi zdobyczami techniki i oczywiście wykorzystuje dorobek Audi w wielu zakresach, oferując przy tym niezwykle bogaty zakres konfiguracji modelu A6. Jego bazę stanowi lekkie nadwozie wykonane po części z aluminium a po części z wysokojakościowej stali, oraz sportowy układ jezdny, którego perfekcja techniczna umożliwiła uzyskanie również wysokiego komfortu jazdy. 

Duży rozstaw osi, szerokość auta 187 i wysokość 146 cm pozwoliły opracować duże ergonomiczne wnętrze. Twórcy auta zwracają uwagę na doskonały system klimatyzacji, zmodyfikowany system informatyczny MMI współpracujący z Google, opcjonalnie udostępniany wyświetlacz informacji na przedniej szybie (Head-up-Display), a także najlepszy system oświetlenia. Pod dość długą maską alternatywnie stosowane są dwa silniki benzynowe i trzy turbodiesle TDI pokrywające zakres mocy 177-300 KM i już teraz wiadomo, że paleta silnikowa będzie sukcesywnie rozszerzana. Między innymi pojawi się w niej 245-konna hybryda składająca się z benzyniaka 2.0 TFSI oraz silnika elektrycznego. Ma ona zapewniać pierwszorzędną dynamikę przy średnim zużyciu paliwa 6,2 l/100 km. Jak zwykle w Audi przewidziano duży wybór skrzyń biegów (M6, multitronic, S-tronic) oraz wybór między układem przednionapędowym a Quattro. 

 

Audi A6 2

 

Zapraszamy do galerii zdjęć

Zmieniony ( 09.01.2011. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych