FB
 
FB

ZBUDUJMY HISTORIĘ
Wychodząc z założenia,
że nie ma rzeczy, której nie
dałoby się uzupełnić, rozszerzyć,
czasami nawet poprawić,
otwieramy profil poświęcony
historii motoryzacji.
W miarę potrzeby
i napływu informacji,
będziemy zamieszczali w nim
krótkie informacje
dotyczące tego tematu.
Sądzimy, że w ten sposób
z czasem uzyskamy efekt
ożywienia historii,
a AutoRok 1900-2000,
który w pewnym momencie
trzeba było zamknąć
i wydrukować, stanie się
jej pakietem startowym.
Liczymy też na nadsyłanie
przez czytelników ciekawych
faktów i krótkich materiałów,
które wzbogacą nasze
wspólne archiwum wiedzy.

   coty

jak zamówić AR0?
Niezależnie od tego ile masz
książek samochodowych,
AutoRok 1900-2000 stanie się
pozycją wyjątkową, do której
będziesz najczęściej wracał.
Rok po roku prezentuje
debiutujące samochody,
z wydarzeniami motoryzacyjnymi
i modą w tle.
Do nabycia mailowo:
redakcja (@) autorok.pl
lub telefonicznie 22 6751295.
Pod tym adresem już
zbieramy zamówienia.
500 stron, cena 100 zł.
Wysyłka gratis.
Seria limitowana.
 


 
szymanski

Klub DesignForum

  AR0

 

AutoRok 1900-2000


W Empikach dostępne jest jeszcze szczególne wydanie Ilustrowanej Kroniki Samochodowej AutoRok 1900-2000. Na 516 stronach – rok po roku – przedstawiliśmy motoryzację głównie XX wieku - ponad 3000 pięknych ilustracji, losy założycieli firm samochodowych oraz ich wybitne dzieła z modą i wydarzeniami w tle.
 

  

 

 

 

 


AutoRok

 

 

  



AutoRok 2017/2018

Jak zwykle od 17 lat, t
uż przed Świętami Bożego Narodzenia, pojawił się AutoRok stanowiący podsumowanie minionego sezonu oraz zapowiedź samochodów, które ukażą się w sezonie 2018. Sporo miejsca poświęciliśmy także motoryzacji 'elektrycznej', która wkrótce ma wyprzeć wszelkie napędy wykorzystujące silniki spalinowe. 382 strony z pewnością warte są wydatku 38 zł. 
 
 
 
 
 

   

Start arrow Szukaj
Audi A7 Sportback - Luksusowy liftback PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: AgaeM   
A7 Budzący emocje design, sportowy charakter i innowacyjność modelu A7 Sportback mają przyciągnąć do Audi nowe rzesze klientów. Czy tak się stanie? A dlaczego nie? Auto prezentuje się wspaniale.


Prawie tak, jak jego prototypowy protoplasta przedstawiony w Detroit w styczniu 2009 roku. Wygląda prawie tak samo, ale jeśli dokładniej przyjrzymy się, dojdziemy do wniosku, że wszystkie części są inne. No cóż, swoimi prawami rządzą się wizje, a sowimi to co wydaje taśma produkcyjna. W każdym razie, Audi osiąga doskonałość podobieństwa między obydwoma formami pojazdów. To dobrze, bo do sprzedaży trafia produkt, którym jeszcze nie tak dawno się ekscytowaliśmy. Audi A7 to klasyczny, luksusowy liftback różniący się od limuzyny tylną częścią linii, która wynika z wkomponowania pokrywy bagażnika otwieranej wraz z szybą. W efekcie auto łączy w sobie najlepsze cechy z trzech różnych światów: jest sportowo eleganckie jak coupe, komfortowe jak limuzyna i praktyczne jak kombi. Dzięki licznym elementom z aluminium, nadwozie jest bardzo lekkie, a eleganckie wnętrze wykończono na najwyższym poziomie. Podobnie jak okręt flagowy – A8, także A7 Sportback wprowadza nowy poziom technicznej inteligencji z logiczną, intuicyjną ergonomią i równie logiczną obsługą. Najbardziej rozbudowany system nawigacji ściśle współpracuje z opcjonalnymi systemami wspierającymi kierowcę i systemami bezpieczeństwa.

Cztery silniki V6 łączą wysoką moc (204-300 KM) z dużą efektywnością. Audi, w zależności od silnika, wykorzystuje dwa typy skrzyń biegów: bezstopniową przekładnię multitronic przenoszącą siłę na przednie koła, sportową, 7-biegową S tronic współpracującą z napędem quattro, posiadającym centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym i z rozdziałem momentu obrotowego na poszczególne koła.  Sportowe zawieszenie połączono z elektromechanicznym wspomaganiem układu kierowniczego. Znakomita amortyzacja przyczynia się do poczucia luksusu podczas jazdy. Jest on rezultatem starannego dostrojenia wszystkich komponentów, konsekwentnego hydraulicznego tłumienia drgań w łożyskowaniu osi i napędu oraz wysokiej sztywności nadwozia.


Duży bagażnik do którego mamy doskonały dostęp, mieści 535 litrów, a po złożeniu oparć tylnych siedzeń 1390 litrów. 5-drzwiowe coupe ma 4,97 m długości i 1,91 m szerokości, a zarazem zaledwie 1,42 wysokości. Jego długa maska, krótki zwis przedni, duży rozstaw osi i kół, sportowo pochylony słupek C i mocno opadający tył tworzą dynamiczną sylwetkę. W sumie, Audi A7 Sportback prezentuje się na drodze jak estetyczny atleta.


A7 Zapraszamy do galerii zdjęć

Zmieniony ( 28.07.2010. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

MASCAR filmiki

     

 
 

Dodaj do ulubionych