ATRAKCJE FIATA 2002 - DIAMOND STRATEGY PDF Drukuj Email
Oceny: / 0
KiepskiBardzo dobry 
Wpisał: Webmaster   
Fiat wprowadził nową strategię rynkową, mającą w większym niż dotychczas stopniu spełniać indywidualne wymagania każdego z klientów. Włosi uważają, że korzystna relacja wartości samochodu do jego ceny musi być widoczna już na pierwszy rzut oka. Poszczególnym wersjom aut nadano nazwy, pozwalające szybko zidentyfikować poszukiwany typ samochodu i podjąć decyzję o wyborze modelu. Należy przypuszczać, że wersję Sound wyposażoną w markowe radio i odtwarzacz CD dużej mocy z 6 głośnikami oraz subwoofer’em, wybiorą melomani. Dynamic otrzymał m.in. dwie poduszki gazowe i ABS, a w Class panie nieomylnie rozpoznają elegancki styl i znajdą wiele udogodnień opracowanych specjalnie z myślą o nich. Do Sportinga wsiądą zapewne osoby, lubiące rasowy, sportowy wygląd swojego auta. Model HGT adresowany jest do amatorów szybkiej jazdy, zachwycających się nadzwyczajnymi osiągami. Active, Dynamic i Emotion różnią się rodzajami wyposażenia, na które zwracają uwagę osoby o różnych potrzebach, często jeżdżący z rodzinami. Zapoczątkowana w Punto „Diamond Strategy” jest stopniowo rozszerzana także na inne modele Fiata. Dal przykładu, w gamie Punto za 36,7 tys. zł. można wybrać wersję Sound, Dynamic lub Class.
Zmieniony ( 24.08.2006. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »